WELCOME TO MY MY MY BLOG..WEEEE.. :))

Monday, August 29, 2011

RAYA RAYA RAYA!!!!


yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!esok raya esok raya..hahaha,,,dgr bunyi mercun terasa nak maen tapi xde mercunlh plak..uwaaa...xde org yg nk lyan saya maen mercun..:P..mcm budak2 plak,,,:P...sekejap je dah abes sebulan puasa..rase mcm kejap je..pejam celik pejam celik dah nak raya esok kan...aishhh...trase umur mken tua plak sbb mken cpt mse berlalu...=,=..okey xnk bebel byk2...di kesempatan ini saya nur amira atiqah binti abdullah ingin memohon maaf zahir dan batin seandainya selama berkawan dengan saya,amy terkasar bahasa,tertinggi suara,terkutuk,terkecikkan hati,tercari pasal,terambil makan dan minum dan segala yang ter lh..saya harap dimaafkan..kira 0-0 lh ye??hah!sebelum terlupa untuk mama dan ayah,ya nak mohon maaf zahir dan batin!ya tau ya banyak bwat sala dgn mama dan ayah..ya tertinggi suara kdg2,ya terdegil,ya terbwat mama dan ayah terkecik hati so di kesempatan ini ya memohon maaf dari mama dan ayah....tapikn jangan lupa duet raya ya tau mama ayah!!hahaha...okey lastly untuk yang tersayang..raya saya taon ne trsgt brmkna kerana adanya awak disisi saya..terima kasih kerana sudi bersama saya..so saya nak mintak maaf zahir dan batin seandainya selama bersama saya,saya sakitkn hati awak,saya terbuat sala dan segala ter lh eh syg?harap dimaafkan..:))...okey thats all..loveyou!!!:))

No comments:

Post a Comment