WELCOME TO MY MY MY BLOG..WEEEE.. :))

Sunday, October 10, 2010

sahabat..

apa makna sahabat bg ko whai teman??
sedar x sebanarnya ko dh lukakan aty ku...
ko kata kteorg xjk ko g mna2
ko sedar x sjak ko blik je paz cuti raya ko yg berubah
aku pun xfham nape...
pd mulenya aku bwat xfham...
tp lame2 mkin terselah yg ko sprti xske dgn khadiranku
ko kata pd a ne msetu a ne ajk mkn sme2 msetu a tu ckp aku ade
ko ley tpu ckp ko skitlh pe lh,
then ko ley ckp lg alaaa ade amy xde aku kn xpe..
nape ko nk jeles wahai teman sdgkn arytu mse ko ssh
ko nnges2 ko cri aku
tp kini ble ko dh senang ko bwat dang je
hebatnya ko kn wahai teman..
ok klu aku yg sala aku mnx maaf
tp ko yg berubah whai kwn
ko yg berubah sjak ko cpl
sjak ko rpat blik dgn pompuan yg ko ktuk dlu..
aku pun xfham whai teman..
sdgkn ko cpl dgn org yg bru ko kenal enth ape usulnya kte xtau
maybe ko xske aku nsihatkn dri ko
tp aku trpksa nsihat sbb aku xnk ko trluka mcmna aku trluka..
skit yg tramt whai teman..
mengapa ko xmengerti wahai teman??
kini bg ko pelajaran dh xpnting
test pun ko xdtg ko ley apy2 g penang
ade pe kt penang tu??
pdahal dh bnyk kli ko g
klu btollh bf ko syg kn ko msti die suro ko study
msti die akn suro ko fki mse dpan
tp klu dh laki mcmtu
btol ke die nk jdkn ko wife die 1 ary nnt..
aku dsni sorg2 rsaukn ko..
ko lgsung xfkir tntg dri ko pun
mngapa aku perlu rsaukn k0 sdgkn ko bwat aku nnges dan trluka..
ko kata dh gve up belajar,,
ya allah tkut aku dgr whai tman..
enthlh ape ptut aku bwat?
mcmna nk hlgkn psaan rsau pd ko??
xpela aku arap 1 ary nnt tuhan akan sedarkan ko mana 1 sahabat yg
ikhlas dan xikhlas
renung renugkanlah ye kawan...

No comments:

Post a Comment